یگانهیگانه، تا این لحظه: 21 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

دختری زیبا چون گل

تولد آوینا گلی

1393/4/18 13:58
نویسنده : یگانه شجری
195 بازدید
اشتراک گذاری

آوینا جون ببخشید که من خیلی دیر خاطره ی تولدت رو نوشتم.

حلا بگذریم........

                  حدود یک ماه پیش تولد آوینا گلی بود. من مامان لادنم برای تولدش ماسک و گل سینه  درس کرده بودیم روز 5 شنبه بود که من ساعت 4 با دوستم هلیا به سمت خونه آوینا خانم راه افتادیم و وقتی رسیدیم داشتن آوینارو می خوابوندن ولی آوینا  حواستون پیش سشوار کشیدن ویدا جون بود و همش از خاله الی می پرسیدی: داره چی کار میکنه؟

ولی چند دقیقه بعدش خوابش برد.

خاله آذین به من یک لباس داد که تقریبا شبیه لباس آوینا  بود وبعد مهمونی شروع شد و کلی بچه خوشکل ناز اومدن تو وبه آوینا بیدار شد .

من و هلیا کلی با بچه ها بازی کردیم و بعد تا وقت شام بیرون مشغول عکاسی شدیم.

تولد آوینا خیلی خوش گذشت و من اون رو هیچ وقت فراموش نمی کنم .

ولی هیف که بعدش هیچ اثری از گل سینه های من نمونده بود.

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)