یگانهیگانه، تا این لحظه: 21 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

دختری زیبا چون گل

سفر به آلانیا

1393/5/20 13:31
نویسنده : یگانه شجری
164 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام خندونک

26 مرداد رفتیم آلانیا من بودم و خاله مهر دخت و مامان و بابا ساعت 2:00 شب پرواز کردیم و ساعت 6:00 به وقت اونجا هتل بودیم . روز اول داشتیم هتل رو می گشتیم (چند بارم گمشدیم)قه قهه .تو هتل ما با ما شیش نفر غیر روس ها بودن و این خیلی بد بود چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چون روس ها خیلی سیگار می کشیدن وهوای آزاد هتل بوی سیگار می داد.(اخخخخخخخخ) ولی بد نبود . نهار و شام هتل بد مزه بود ولی صبحانه و دسر ها قابل خوردن بود.

اونجا از هتل نمی شد بیرون اومد بس که هوا گرم بودniniweblog.com. ما 2 روز اخر رفتیم خرید و کشتی خرید خیلی خوب بود من کلی خرید کردم.niniweblog.comکشتی هم خوب بود ولی من و ماماند و خاله دریا زده شدیم. تو سواحل کنار دریاغار های مارکسمن وفوسفوروس رو می شد دید همین طور رد تاور و آلانیا کسل که در دوره ی جنگ های سلیبی ساخته شده بود.niniweblog.com

اینم سفرمن  بای باییی

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

پریسا
1 خرداد 94 15:44
می شه با هم تبادل لینک انجام بدیم؟